torsdag 1 januari 2009

Ett trevligt avslut på 2008!

Ja vi hade ett trevligt avslut i går kväll på 2008.
Vi var hos David. Måååånga där, Camilla, Linus, Emil, Magnus, Maria, Jesper, maja, Wilma, Daniel, Jag, Jack, Casper å Tindra. Så det var som fullt hus. Trevligt trevligt, god mat å en massa trevligt surr. Det som är synd bara är att barnen blir trötta så man får åka iväg hem lite tidigare än man kanske vill. Vi hade 3 trötta hjältar som somnade i bilen på vägen hem. Så Danne bar in dom å jag klädde av dom. 12 slaget sa vi gott nytt år inne, å sen så gick jag å danne ut på gården å kikade på grannarnas raketer. Å det finns verkligen dom raketerna som är sååå fina.

Jag drog mig helt utslagen till sängen efter en dags stök å förberett mat å annat för kvällen. Huvudvärk fanns oxå vill jag lova.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack för en trevlig kväll!!!

KRAM