tisdag 20 januari 2009

Omöjligt..

:( Det verkar helt omöjligt att få itag lila gardiner å lila "tillbehör" till mitt kök. Så jag säger FAAAAAAN å rent ut. Jag har jagat över halva stan både igår å idag utan framgång. Hur svårt ska det vara kan man ju tycka. Ja jag får hoppas på Piteå, Luleå eller IKEA då...
Om det inte finns nån där ute som läser det här som har nått lila att göra sig av med?!
Jag har 2 fönster i mitt kök, så jag behöver 4:a längder.
Börjar tappa hoppet om detta nu.

Återkommer nog i kväll.
Hej så länge.
*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go kväll!
Har du varit på Coop/Maxi och tittat???
Jag köpte lila/vita gardiner på någon av de affärerna fast det var iofs under hösten, fanns även kuddar i samma mönster.

Lycka till med letandet.

Mvh din granne

Trollmamma sa...

Om du vill ha mina lila så plockar jag ner de från Jespers rum ;)
Det är ju en "kappa" och så vanliga panelisar...

KRAMIS!