onsdag 14 januari 2009

Weekend..

datumet är nu bokat, det blir en trevlig "tjejhelg" bara lata oss, strosa runt på stan, å så SOVMORGON!!! Oj vad jag ska sova.. ;)
Fast jag har blivit bortskämd med sovmornar här hemma oxå, i morse vaknade Tindra å Jack 8,45 å Casper kom upp 9,15.
Andra bullar blir det för dom i morgon, då ska dom vara på dagis 7,30. Så det blir till att ställa väckarklockan å få oss upp i tid.

Jag har rensat lite i Tindras garderob i dag, å så har jag stökat på i köket, fick lite ork till att städa lite... men bara liiite.
Jag har ont i huvudet idag, men det är ju inget nytt det.
Har haft en tuff natt med mardrömmar, vaknade av att jag skrek HJÄÄÄLP! men kunde inte röra mig från början, låg vaken en stund innan jag vågade somna om.

Ska ner i källaren å fortsätta tvätta, å så vika tvätten...

*kram*

Inga kommentarer: