torsdag 8 januari 2009

Besök..

Tack Veronica för dagens besök, (veronica klarade körkortet igår :D )å tack för den fina blomman, så himla gulligt av dig att komma hit med en blomma. *glad*
Verre hade med sig Elliott å Tilly. Så vi passa på att fika lite efter lunchen. Lussebullar å så lite "trasig" sockerkaka. Har gjort 4 sockerkakor idag, allt för att försöka göra nått av äggen som snart passerar bäst före datum. Undrar vart jag fick den orken ifrån. Men 2 av sockerkakorna ska jag gå upp till Ingemar med, han kan behöva nått att fika på. Eller att bara plocka fram om han skulle "råka" få besök :)
Jag har hittat ett tyg till Tindras gardiner nu, får se om jag får ett ryck å syr nå gardiner i kväll eller i helgen. Återstår att se.
Jag vill ha nya gardiner i köket. Skulle vilja göra om i köket oxå, vi har ju rött där inne nu. Men skulle vilja ha det i lila nu istället. En fin lila fondvägg, lila gardiner å nå lila krimskrams... ;)
Eller strunta i lila fondvägg, men det skär sig å stoppa in lila i köket till en fondvägg som just nu är RÖD!
Ska bara få med Danne på det oxå, det blir ju lite jobb med att slita ner tapeterna å spackla å allt som nu hör till :S
Men vi får se...
Har diggat det lila i köket sedan jag var hemma hos Sofie i krången å såg deras fina hem. Det var så snyggt med det lila i köket... *avis*

*kram*

1 kommentar:

Sumbomskan sa...

Annars så målar du fondväggen vit...sen kan du laborera hur mkt du vill med färger...utan att måsta göra om väggarna jämt =D