söndag 1 februari 2009

palt palt palt...

det har varit palt för hela slanten idag. Jag,Jack å Tindra for ner till morsan redan innan 10 i morse, sen stökade vi på med palten å barnen lekte under tiden.
Innan 13 var vi klara, stora å härliga paltar blev det.. :P
Danne å Casper kom förbi å plockade med Tindra i bilen å jag å Jack sparkade hem.
Plockade undan lite innan pappa å Ingemar kom ner för att äta. Ingemar hann bara in genom dörren så kastade Tindra sig runt halsen på honom, hon gillar verkligen han. Så hon var då nöjd å glad.
Käkade palt, å oj så gott det var, det var verkligen länge sen jag åt det...vi snackar flera år sedan jag åt hemmagjord palt, inte sådana där små golfbollar man köper i affären.

I kväll efter barnen var lagda så har jag å Danne bara slappat framför tv:n, å nu blir det sängen för oss.
Danne har kurs nu 3 dagar denna veckan. Lite omväxling istället för att skruva i lastbilarna.

Nu blir det sängen för mig gott folk.

*kram*

Inga kommentarer: