torsdag 1 januari 2009

Ont..

i halsen, det är vad jag har. Inte roligt alls, vill inte bli sjuk. Inte har jag tid eller lust med det. Det räcker med magsjuka kring jul, å så nu Tindras feber. Hon har varit hängig hela dagen.
Danne ligger på soffan i kläder, tjocksockar, tjocktröja, mössa å duntäcke å fryser. Så det låter ju inte allt för lovande. Ja jag småfryser även jag med. Men bara hopaps att det inte blir mer av detta. Finns väll roligare saker än att vara sjuka då danne är ledig från jobbet, men så här är det JÄMT då han tagit semester. det slår ALDRIG fel, alltid är vi sjuka då istället. Å det suger ju rätt mycket kan jag säga. Jag är en tröttis idag, ska snart dra mig mot sängen, å hopaps på att jag får sova lite längre i morgon. Så jag hoppas på att slippa ha en sjuk karl i huset i morgon...haha

Håll alla tummar, för jag vill verkligen ;)

Nä, natti på er alla där ute. å hoppas ni får ett underbart 2009!!

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Hoppas ni piggnar till snart...

Skickar krya på er kramar!