tisdag 13 januari 2009

Grekland..

ja därifrån har mina barn fått paket. Idag då jag var hos Ingemar så säger han att det kom ett paket i fredags med postbilen, ett paket som kom från Grekland. Elsy´s brorsdotter hade skickat ett paket med en radiostyrd bil till Jack, en lastbil med 2 småbilar till Casper å en Doradocka till Tindra. Hur gulligt är inte det då. Nyårspresenter var det. Tog ett färdigskrivet kuvert med hennes adress så jag kan skriva å tacka henne. Det är en människa jag aldrig mött, men som Elsy var otroligt glad över att ha fått kontakt med igen, efter en MASSA år som försvunnen.

Jag har ont i huvudet idag, jobbigt jobbigt.

Idag har jag å Danne varit tillsammans i 10 år, shit vad tiden går fort.

Sprang runt med syrran på stan en stund idag, trevligt.

Nu ska jag stöka i köket, skulle behöva röjja lite oxå.

Återkommer nog senare i kväll.
*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Grattis på ert 10 års jubileum! Att tiden går fort vet jag ;) Vi firar snart 13,5 år tillsammans :p

Så kul att barnen fick lite presenter. Skulle också ha blivit jätte glad. Så snällt av henne!

Ha en bra kväll!

KRAM!

Felicia6 sa...

Grattis på 10årsdagen, hoppas ni har en mysig kväll :)