onsdag 21 januari 2009

paj...

ja inte matpaj nu alltså, utan bilen är lite paj. Idag då jag å barnen var privatchaufförer åt morsan så åkte vi runt lite å kolalde efter lila saker till mig. Men utan framgång. Då vi hämtat upp mamma igen så åker vi en sväng förbi kvantum, å på väg därifrån till Gun så stannar bil f*n. Den vara dog, å på väldigt dåligt ställe. Trångt som bara den då det kom en långtradera å skulle förbi, inte villa man ha handen mellan sidospegeln å lastbilen då inte.
Fick igång bilen igen efter ett tag å åkte vidare mot Gun. Lämnade mamma, Tindra å Jack där medans jag å Casper skulle åka på RC bil å kolla felkoder på bilen, men vi kom oss inte så långt. Utanför E4:an huset så dog bilen igen. Älsklingen kom å starthjälpte oss därifrån, gärnet mot RC. Väl där så hittas det inga felkoder, men troligtvis nån givare det är fel på, eller så bränslepumpen, eller så nån box eller vad det nu var. Låter dyrt i allafall.
Jag som hade andra planer ju :S

Å om vi ska prata matpaj så är jag RUGGIGT sugen på min kycklingpaj, kanske måste göra den nån dag i helgen.. gott värre ;)

I morgon ska jag försöka ta tag i hemmet. Renbädda sängar å stöka på.
Tvätta, å vika den tråkiga tvätten. Får poppa stereo på hög höjd så kanske det känns lite lättare att "arbeta"

Nu ska jag lösa lite korsord, avslappnande, kärringvarning ;), men ack så bra trim för hjärnan ;)
Måste ju hålla huvudet i topptrim.. *asg*

Jack´s öroninflammation är borta nu, men tror grabben hör liite dåligt :s Å den rackarns hosta han fortfarande har kvar är INTE kul.

Jac å barnen var förbi Ingemar idag med Semlorna som vi själva hade gjort, å så en packe tulpaner jag hade köpt till han som Tack för att jag har fått vara så delaktig i Elsys begravning, har betytt så OTROLIGT mycket för mig... å nu vet jag en som sitter å bölar vid datorn. Torka tårarna å le ;)

Kram på er alla!!!

Inga kommentarer: