onsdag 4 november 2009

Trött..

Jag är så sjukt galet trött så jag skulle kunna somna sittandes här.
Denna dagen har tagit ut mig totalt, inte för att jag har gjort så mycket. Men man kan bli knäckt på andra vis.

Det är skrattretande samtidigt som jag blir så j*vla förbannad, vem är DU att komma å tala om för MIG en massa skit. Har fått mig en massa nya egenskaper att skriva in i mitt Cv. Frågan är väll bara om jag skulle kunna få nått jobb med dom egenskaperna. Men om jag vore mesias som dig så skulle det ju inte vara nått problem. *skakar på skallen* , du har skitit i det blå skåpet lilla du.
Såja, då fick jag vädra lite utan att någon vet vad jag snackar om, å så får det vara.

Men ni får akta er för mig, för jag är empatilös, sjuk,äcklig, å i dina ögon är vi vedervärdigt äckliga. Jo jag tackar. Å så är jag respektlös. Så det är jag det.

Nån som vågar lära känna mig? Eller kanske rent av anställa mig?!

*kram*

5 kommentarer:

Johanna sa...

De där lät inge vidare...
Du och ni är ju super =)

*KRAM*

Anneli sa...

Men herregud, vad är d man läser!!! Vem fan har sagt nå sånt!!
Jag håller med Johanna, ni är super å underbara hela familjen! Så d så!!!!
Gah, vad finns d för människor egentligen!!!!!!

KRAM gumman!!!!

Trollmamma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

varför tycker jag att du är en empatilös, äcklig jävel då.? har du glömt att nämna det, men ja kan nämna det här så folket ditt får läsa.

Jooo det finns såndana mäniskor som evelina som skiter fullständigt i sin mycket sjuka mor, hon kan ta hennes hjälp men inte ge tillbaka den hjälpen som hon utlovar i gengälld. nu vet ni ju det med.

Petter B sa...

En sak till man kanske ska ta reda på varför saker å ting är som dem ät eller vara som dem skall vara, så att säga, Glömde skriva in mitt namn.. / Petter Burman Alias "MESIAS" tror jag ska döpa om mig faktiskt, det är ju ett väldigt fint namn sen så passar de ju min nya stil. Religös enlig min genom smarta syster,

Å du fyy faan för att inte berätta hela sanningen, det är ju liksom för att du skiter i mamma å det du lovat vi hade den där dispyten. men så länge dina vänner kanske tror att du ställer upp på det du har åtagit dig, men du blir istället sne, Näe ta hjälp av din sjuka mor å ge tillbaka en påse skit du skall ju fan i mig ha ett diplom för bästa dottern på planeten juu. tack å hej