onsdag 11 november 2009

Lilla lördag...

Tänk förr då man var nyfyllda 18 då sprang alla ute på Underbar på onsdagar, inte för att jag hörde till den skaran. Men kom bara på det då jag skrev lilla lördagen.

Här så rann eftermiddagen bara iväg. Jack for till Leo, Casper gick ut med Simon å Tindra ville vara med Clara. Så när vi kollat läget där å det blev bestämt att lillgumman skulle få gå upp å leka med Clara medans jag gick promenaden, så följde jag henne upp å lämnade av henne.
Tillbaka efter rundan så fastnade jag ju som vanligt, så blir det då barnen sover å föräldrarna börjar surra om allt å inget.
Efter en efterlysning om vart jag hade tagit vägen så vandrade vi hemåt, sen blev det till att hämta hem Jack å slutligen ringa hem Casper. Med andra ord så blev familjen samlad igen.

Kvälls macka, göra kvälls bestyren å sen sängarna.
Längtar själv tills jag får gå å sova.
Vilket jag inte hade tänkt skulle bli så sent i kväll.

Ny dag i morgon, lika med nya tag.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Sovit så gott inatt, inte ett ljud från honom har jag hört =) Det onda lättade men sovit med en tuss i örat så han har inte hört ett smack, vilket han tycker e skönt när jag visst har en tendens att snarka numera, enligt honom.
Ha en skön dag och hoppas på fint väder på söndag =)