fredag 6 november 2009

Helt slut...

Efter denna eftermiddag, jag satte 2 liter deg. Av det fick jag ut 109 st Saffransbullar med mandelmassa inuti, å så 95 kanelbullar. Sen har jag vikt en jädra massa tvätt, så nu är min rygg helt slut. Huvudet värker oxå, men jag känner mig riktigt nöjd å att jag har varit duktig i eftermiddag. Hoppas på en god natts sömn å så är man på banan i morgon igen.
Tindra är fortfarande halv febrig, pojkarna är det full fart på. Som det ska vara då med andra ord.

Sitter i soffan å kikar på Idol, men gissar på att jag sover innan man får reda på vem som åker ut i kväll. Men det står på nätet i morgon så det är lugnt.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

*Kram*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Jösses va du bakat =)
Kall mjölk och bulle...vad kan blir bättre??!?!??!

Hoppas du får en god natts sömn!

God natt!

Anneli sa...

Om man ändå vore hälften så flitig som du ;-) KRAM

Trollmamma sa...

Gottit med bullar! Du är hurtig du som orkar baka... :p

Kram!