onsdag 4 november 2009

Johan Falk..

Det var dags igår igen att se Johan Falk filmerna, denna gång dom 2 sista. Tråkigt att nu alla är sedda. Vad ska jag då göra?! Se dom från början igen kanske..hehe.

Det blev en promenad efter middagen igår, sen handla lite inför Jack´s utflykt med klassen idag. Så efter det å barnen var i sina sängar blev det som sagt filmkväll för oss. Något trött var jag, sista filmen var lite kämpig att se, ögonlocken blev tunga. Men jag piggnade till å orkade se filmerna.

Ida g har det inte hänt så många knop, jag satte mig å rensade lite. Tänkte kasta in lite skräp i bagaget å köra iväg till tippen efter kl 14 då dom har öppnat. Så är det gjort, måste hämta påsar till komposten oxå, så därför är det ett måste att åka iväg.

Casper sitter å spelar Madagaskar på Ps2:an å Tindra går runt å leker med sin docka.

Jag har suttit å funderat på om man ska orka handla lite å börja baka inför födelsedagen å jul, men vette fåglarna om jag ska orka eller om jag ska kolla mig för om mitt ess i rockärmen. Återstår att se hur det blir med den saken.

Man kanske skulle ha plockat undan lite här i 1 timme till, sen ska Jack hämtas.
Så får det det bli, operation röjjning. Haha.
Återkommer i kväll om det händer nått spännande här.

'kram*

Inga kommentarer: