fredag 13 november 2009

Power walking...

Shit vad jag har hunnit med denna förmiddag. Lämnat barn på sina ställen, handlat, käkat lunch, varit på Elgiganten å nu har jag just kommit in från promenaden som gick i turbofart vill jag lova.
Jag som inte ens trodde att jag skulle hinna med en promenad idag, men jag fick tydligen fel.

Jag har fått en superfin present i förskott, så nu blir det baka av vill jag lova.
Så i morgon kanske jag måste inviga min nya Electrolux Assistent, måste bara komma på ett bra namn att döpa den till. Förslag någon?
Min elvisp kommer att börja må betydligt bättre nu när den kommer slippa knåda mina bulldegar hädan efter.

Sitter här å skakar i hela kroppen, ska hämta Jack från skolan snart å sen blir det en dusch, resten av syskonskaran ska hämtas hem. Å så hade jag lovat barnen att dom ska få baka pepparkakor, så det ska vi nog göra då alla kommit hem. Sen ska jag förbereda för middagen, ska ju hackas en massa sallad till tacosen.
Men på återseende.

Om inte annat så får ni ha en mysig fredag kväll.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Jösses vilken alert kvinna du är.... =)
Hoppas dina bullar blir lika goda i maskinen så de andra du gjorde...
Ha en mysig fredagkväll!