måndag 30 november 2009

Feber...

Klart Tindra blev sjuk igen*suckar*. I morse då jag vaknade så låg hon på 39,5 grader.
Danne kom som tur var hem å tog vård av barn igen. Så jag kunde åka i väg å träffa coachen min.
Jag fattar inte varför denna lilla dam har feber ca 1 gång i månaden, men nu i November så har hon varit sjuk med feber 3 gånger.
Hon blir ju måttligt pigg av det. Jaja, bara till att se hur det står till i morgon. Nu ska jag kasta på mig skorna för att åka i väg på föräldramöte på dagis.
Sen blir det en lugn kväll i soffan, måste ju glutta på Ullared på 5:an.
Håller på att få migrän oxå, det hade jag klarat mig utomordentligt bra UTAN!!
I morgon får barnen börja öppna sina chokladkalendrar, spännande å kul tycker dom att det är.
Med andra ord så är det bara 22 dagar kvar tills man blir lite äldre. Tur att det där med ålder bara är några siffror. Man blir inte äldre än vad man gör sig, så jag är väll ca 15 år jag. ;) *skrattar*

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Feber igen? Stackarn! Hoppas hon får vara frisk och pigg snart. Inte kul med sjuka barn inte...

Kram!