tisdag 24 november 2009

Sov så gott..

Det ska då jag göra i allafall, alla andra i huset har redan somnat. Jag är trött å det svider i ögonen.
Lite effektiv har jag varit idag,
* rensat bland recepten mamma kom med
* rensat på köksbänken
* slagit in Julklappar
* fixat gardinen som jag skulle göra
* tvättat

Så i morgon återstår att fixa gardinerna som ska sys om till köket, å så vika tvätten.

Jo just ja, jag har ju varit på Utvecklingssamtal med Jack. Gick mycket bra, kul att höra allt det positiva, inget negativt att komma med där inte. Har en snäll, mysig å härlig kille, som inte bråkar å har sig.
Så jag kan vara en stolt å glad mamma :P =)

Nu skriker sängen på mig... EVELINAAAAAAAA!!!!!!!!
Natti natti.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Va skönt att få höra bara positiva saker =)
Clara pratar med Tindra varje dag i sin mobil. Frågar då vad Tindra gör?
Städar sitt rum är svaret hela tiden.
Så det måste vara kliniskt hos er nu ;)

Alla är uttorkade nu på morgon så bara skorpor kvar, Clara hade tur när det gällde antal koppor.

Såklart vi måste ses....känns som en evighet sen fastän vi bara bor några hus bort....

*KRAM*