söndag 1 november 2009

Ny månad...

Ja då var det 1 November då. Vart tog dessa månader vägen, i morgon är det 10 månader sedan den människa som har älskat mig i vått å torrt lämnade min sida. Men jag är tacksam för alla år hon fanns där för å med mig.
På tal om henne så hade jag besök av henne i mina drömmar i natt, livs levande å sig lik. Precis som min Elsy såg ut. Vaknade av en mardröm efter den drömmen, en inte alltför lika trevlig dröm.

Dagen i går vart rätt lyckad i allafall, tur Lelle var snäll å ryckte in som lekfarbror medans vi damer fick stilla shopping nerven *skratt* Har ju hört att shopping är bra terapi, så man måste ju testa det då. *fnissar*

Vi åt god mat å hade det trevligt, herrarna satt i rummet å spelade tv-spel, barnen lekte å vi damer surrade väll mest tror jag. Ja å så var vi ju lite fredsmäklare oxå.
Tråkigt att Anneli´s barn blev sjuka bara. Ni får krya på er.

Casper sov borta i natt, hade gått hur bra som helst.

Idag så tog vi en promenad innan frukosten, Super skönt.
Så då var den bortgjord. Jag å Jack har städat å rensat i han å Casper´s rum. Så nu blev det lite bättre ordning. Jag kastade lite saker oxå, man får passa på då barnen inte ser vad man kastar iväg.
Tindras rum fick sig en omgång oxå, men där rensade jag inte klart. Så det får bli en annan dag.

Nu blir det till att softa lite.
Hej svejs.

*kram*

Inga kommentarer: