torsdag 26 november 2009

Helt slut..

Jag är helt slut efter denna dagen.
Både i ögonen, huvudet å kroppen. Men jag har i allafall fått en del gjort.
Köket blev rensat på allt bråte, köksgardinerna blev sydda, strukna å upphängda.
Tvättat lite maskiner, knövlade in hallmattan i maskinen oxå, så nu hänger den på tork.
Vad mer då, jag har ju hållt igång hela dagen.
Jo jag har bytt gardiner i Tindras rum oxå, å så har jag rensat i pojkarnas rum.
Måste ju försöka få bort lite innan Jul.
Var å köpte en klänning till Tindra som hon ska ha till Jul å Nyår. Men hon får nog ha den redan nästa helg då vi ska på julbord. Måste ju ha fina barn då ;)

Ska bädda ner mig i sängen å kika på tv en stund. Måste ju kika på: Ice road truckers. :P

I morgon är det helg igen, undra vad man ska hitta på denna helg då. Umgås kanske?!?!

Har lekt Djurhjälpare idag, räddade en stackars kanin från att bli en katts leksak. Morr på katt f*n. Sorry alla katt älskare, men tyckte så synd om den stackars kaninen som skuttade i ilfart fram längs gatan för att komma undan katten. Å ännu mera morr på ägarna som inte gör något åt kaninens bur, då det tydligen inte var första gången. Säkert inte sista gången heller som kaninen tar sig ut.
Men men, jag gjorde i allafall dagens goda gärning.

Sov så gott allesammans.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Du är duktig du! Du kan få komma och vara duktig här också om du vill ;) hihi

Helg ja! Igen! Vart tar tiden vägen? Den här veckan har jag typ sovit bort... :p

Vi hörs och vem vet, kanske ses ;)

Kram

Anneli sa...

Vilken tur att du fick tag i klänningen, dom var ju superfina!! Men tror du d fanns i Amandas storlek?? NÄÄÄ!!! Men men, då gick ja på HM å köpte en annan, inte riktigt lika fin, men hon blir säkert vacker i den iaf =)

Nu ska ja börja slå in lite julklappar! Ha d bra! KRAM