söndag 15 november 2009

Påskhare..

Det bor en sådan på våran gata, våran brevlåda är som ett påskägg i bland ;) det värper lite. Ena dagen Herman nästa dag SUPER GOTT fika. Kan inte bli bättre. Tack!!
Inte vågar jag byta brevlåda inte, då kanske den slutar värpa, haha.

Idag ville inte vädret som vi andra ville, så jag fick något besvikna barn som inte kunde åka iväg å åka bob. Det är 1,3 + grader ute, halv regningt. Så denna lilla snö som ligger på backen åker nog i veckan då det ska bli + grader. Det är något slirigt ute.

Vi ska packa in oss i bilen sen å styra mot Boliden, man tackar ju inte nej till att bli hembjuden inte ;) hihi.

I morgon är det fotografering på dagis, så jag ska lägga i ordning kläderna dom ska ha på sig.
Sen har jag 2 möten, så min förmiddag är rätt full planerad.

Ha en skön söndag.
*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Clara blev också besviken, skulle ju vara med sin Tindra....Men bättre lycka nästa gång =)
Jag skulle skriva av receptet igår men glömde av det. Ska tigga det av Maria så får du det sen också.

Inte fel att ha en påskharepostlåda ;)