måndag 2 november 2009

Överkörd..

Jag känner mig helt slut å tom.
Nacken värker å jag har en låsning fram mellan bröstkoterna som jag inte får till att hoppa till sig. Försöker sträcka mig hit å dit för att det ska släppa, men hittills utan framgång.

Tog en skön promenad i morse direkt jag hade lämnat barnen, hade känslan av att det var något jag skulle göra idag. Å jo mycket riktigt, mobilen ringde å hon frågade vart jag var. Lade benen på ryggen å skyndade mig ännu mera.
Så skönt då jag har varit där, men förmodligen därför jag känner mig slut just nu. Känns som om jag har ett ton grus i ögonen.

Sen jag kom tillbaka har jag bara suttit här i tystnaden å halvmörker, så skönt att inte göra någonting!!!

Men strax ska jag dra mig iväg å hämta Jack, sen måste jag fixa en grej.
På återseende.

*kram*

Inga kommentarer: