onsdag 11 november 2009

Förmiddag...

Efter vi lämnat Jack borta på skolan så åkte jag , Casper å Tindra upp till stan för att jag skulle få ett papper underskrivet så det trillar in nå pengar i slutet av månaden. Å då det lika var mitt inne i stan så passade jag på att kolla in ½ priset rean på Lindex å Kappahl, inte för att det gick så bra att titta å prova kläder med 2 barn som helst ville åka hem.
Så jag ska försöka åka in till stan nån dag utan barnen. Man kan ju råka ramla över något fint, å bra att ha :P =)

På en stund ska vi åka å hämta hem Jack igen, sen blir det nog full rulle här igen.
Jag ska förbereda för middagen hade jag tänkt, det tar en stund att göra den. Å så blir det till att tvätta sista maskinen, som jag sen ska vika i kväll efter promenaden.
Annars blir det bara en lugn kväll, skönt det. Jag är rätt trött faktiskt.
Skulle ha behövt städa oxå, får se när jag får rycket till det.

På återseende.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Hörde rykten om rean, så jag måste också fara och kolla...:-P ;-) Ses sen då det är dax för promenad.
Kram!