fredag 20 november 2009

Fredags mys....

Tindra har blivit piggare, det var som att vända blad i en bok.
Helt däckad på morgonen/förmiddagen å nu på eftermiddagen är hon sitt gamla jag. Skönt, det börjar nog vända nu. *Glad*
Jag har varit flitig här hemma i dag å rensat å donat i ett skåp i hallen. Mycket bra blev det enligt mig själv.
Jag har hunnit med en promenad efter middagen, vi har införskaffat fredagsmyset. Å så sprang jag genom duschen å sen har vi krypit ihop hela familjen å kikar på Idol.

Nu ska vi fortsätta att mysa lite.

*Kram*

3 kommentarer:

bcsvensk i farten sa...

Härligt att bruttan blivit piggare nu =)
Aldrig skoj då dom blir dåliga...hua
Kram Carro

bcsvensk i farten sa...

Opps,de blev med tattoo bloggen här me..aja,du vet ju vem så..

Johanna sa...

Va skönt att hon börjar bli piggare....
Clara vaknade kl 01 inatt och ville inte somna om, det var springet runt däruppe för att hitta en bra sängplats. Sedan nu kl 5 så blev det morgon. Tur man känner sig någorlunda pigg men frågan är väl hur länge=)
Inge fler koppor har då dykt upp under natten.

Clara saknar oxå sin Tindra...

*KRAM*