tisdag 10 november 2009

kväller...

Så har snart denna dagen passerat.
Har haft huset fullt med barn på eftermiddagen. Totalt var det 6 barn här med mina egna inräknade då.
Gissa om det blev rätt tyst då dom åkt hem.
Stökade i ordning middagen å sen slog jag mig ner å löste lite korsord.
Promenaden är avklarad för denna dag, jag är helt slut i både huvud å kropp.
Ska fixa mig en tekopp å lösa lite mer korsord. Det gäller ju att hålla hjärnan i trimm. *skratt*

I morgon har halva arbetsveckan gått, snart helg igen med andra ord.
Ska försöka få mig till stan nån dag å kika lite, skulle vilja hitta nån fin klänning/tunika att ha till Jul å Nyårs.

Ha en trevlig kväll.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Du kanske borde satsa på att bli dagmamma ;-) Tror du är klippt å skuren för det ;-)
Ha d bra så hörs vi! Kram kram