torsdag 5 november 2009

Herman...

Idag har jag gjort iordning vänskapsbrödet Herman, å guuuud så gott det var.
Så nu blir det en omgång till om sisådär 9 dagar. Jag gjorde iordning 2 st idag, 1 smet gav jag till grannen, å en ska gotta till sig som sagt i 9 dagar till.

Här hemma i huset är Tindra sjuk, hög feber å hosta har hon fått.
Inte konstigt att hon var hängig i går kväll då vi var ute med grannarna en stund på kvällen.

Danne har varit hemma idag å vabát. För jag hade möte med min coach, det var riktigt skönt att träffa henne igen. Efter det så bar det av hem en stund, å sen så gjorde jag bort handlingen, så nu är det uppfyllt i kyl å skafferiet, skönt skönt.

Jag handlade saffran i fall att jag får ett ryck å slänger ihop lussekatter i helgen.
Super skönt att få sig ut på den dagliga promenaden, i morgon tar jag nog ett varv på morgonen med musik i öronen. =)

Slut på svammlet från mig, sängen nästa så jag upp i morgon. Å så hoppas jag på att Tindra blir frisk fort igen, å att vi andra klarar oss i från eländet.

*kram*

2 kommentarer:

Andreas sa...

Hur kan en så empatilös, sjuk, äcklig och respektlös människa bjuda på ett så gott bröd. Mums vad gott det var. Tack som fan.

Är det någon bekant som sagt allt det där om dig/er så är det nog dax att rensa i bekantskapskretsen.

Anneli sa...

vänskapsbrödet Herman?? VAd riktigt är det??? Nyfiken vart jag hihi, men det verkar ju som att det var gott iaf!!
Ge lilla damen en krya på sig kram så vi kan ses snart!! KRAM