måndag 9 november 2009

Måndag...

hela dagen =)
Ja vad har denna dag haft att erbjuda då?!
Jag har dammsugit, dammtorkat å skurat så här blev det rent å luktade gott.
Tindra blev givetvis hängig idag igen, hoppas på nya tag i morgon.
Vi tog en liten promenad i friskluften för att hämta hem Jack idag, å det var på eftermiddagen hon blev hängig igen. Jag som trodde att lite friskluft skulle vara bra ju.

Har haft spontanbesök av Camilla idag, så jag bjöd på lite saffransbullar å Herman, det gick hem tror jag. Trevligt med besök, inte dåligt då man är sällskaps sjuk.

Trevligt med beröm för bullarna jag bakade i fredags förresten =) :P
Så nu önskar jag mig en Köksmaskin i Julklapp, ser du det Danne?!?!?! *pikar*
Om jag hade en sådan skulle jag baka bullar mycket oftare, å smidigt skulle det vara oxå ;)

Nu ska frun kasta sig i säng, är lite öm i kroppen. Skönt med sömn.

Sov så gott på er.
*kram*

Inga kommentarer: