söndag 22 november 2009

Regnet det bara...

öser ner, *trallar vidare*.
Helt sjukt alltså, Söndagen den 22 November 2009 å det regnar ute. *skakar på skallen*
Undra om vi ens kommer att ha snö till Julen. Annarssprejar jag fönstrena vita på insidan så det ser ut som snö ute.

Har varit lite duktig idag, efter promenaden i morse så satte jag igång å renbädda alla sängarna, städade undan i Tindras rum, plockade å hade mig å så putsade jag fönstret i Jack å Casper´s rum. SÅ nu kan man se ut där igen =) Inte illa alltså.

Idag hade vi turen att bli bjuden på middag, så då slapp man stå med det idag då.
Tack för middagen familjen Carlsson.
Jag är helt slut, ska dra mig mot sängen å hoppas på en hel natts skön sömn.
Tindras prickar är under torkning, så innan slutet av veckan ska hon nog kunna vara på Dagis. Hon hinner kanske vara där på Torsdag, Fredag är stängt. Så då är alla tre kottarna hemma å myser ;) Tänkte att vi ska passa på att baka pepparkakorna då.

Sov så gott allesammans.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Go kväll...
Har också funderat på att spruta på fusksnö på fönstrena.... Verkar inte som det kommer något mer snö i år =(

Men mina fönster är då så smutsiga efter allt detta höstregn..Usch..måste ta tag i detta nån dag...