söndag 8 mars 2009

Wipeout..

*skrattar* ojojoj vilka smällar, å vilka sköna komentarer!!! Haha.
Danne sitter i soffan å skrattar, jag satte mig här för att tvärblogga. Ska hoppa upp i soffan snart jag med.
Sen blir det till att se filmen på 4+ som börjar kl 21,00.

Jag går å nyser, nyser å snorar å har mig. Huvudvärk har jag oxå, men det kommer från min täppta näsa känner jag.

Oj vad jag skriver fortare än vad mina fingrar hinner med. Får gå tillbaka till vartannat ord å kasta tillbaka bokstäverna. Annars skulle ni inte förstå ett skit av detta svammel, fast det kanske ni inte gör ändå...hehe

Men på tal om ubåtar, gårdagens melodifestival!!!
Jag menar, hade varenda en i hela Sverige rökt på igår eller fifflas det en massa med vilka som ska gå till final?!?!
Vi kan ju bara på fullaste allvar INTE skicka ugglan att tävla för Sverige.... hur ska det låta, å vilken plats i hela tävlingen skulle vi då hamna på??!
Nä, det kommer ge mig mardrömmar om hon vinner nästa helg, vem som helst, men INTE hoooon :S

Jag nyser så det snurrar i huvudet...atjooooo

Ha en trevlig söndagkväll, snart är även denna veckan förbi.

*kram*

Inga kommentarer: