tisdag 17 mars 2009

kalasat...

det har vi varit å gjort i eftermiddag.
Vi har varit hos familjen Carlsson å grattat Wilma som fyllde år förra veckan.
Gott med fika, å väldigt trevligt med surrandet.
Barnen lekte bra å hade roligt. Men gissar på att Carlsson´s har fått städa en timme eller två efter vi gick..hehe

Jag saknar skåningarna.

Har försökt förbereda Jack på 6-års kontrollen i morgon. Det är nämligen dags för spruta igen :S Men det kan hända att det går vägen, å ja jag har mutat min son. Om han är duktig å fixar sprutan så ska ha få en sak. Men det är det värt. Han har i minnet från 2 tidigare gånger han har varit på vc å fått sprutor, så det var inte direkt med glädje han vill dit i morgon. Men det ska i allafall bli spännande å se hur lång han har blivit. Han växer snart om mig..hihi

Sitter här med en tekopp, men strax blir det sängen för min del. Ska bli riktigt skönt att sova.
Kanske vaknar man utvilad i morgon. Det vore gött det.. :P

Tindra ville till Ingemar idag efter jag hämtat dom från dagis, så vi gick dit en stund. Å oj vad hon sken upp, å han får ju inte gå 1 meter ifrån henne för då ropar hon: - INGEMAN!!!
Är hon söt eller söt...hihi

Nä, nog svamlat osammanhängande för mig nu. Nu ska jag börja knyta mig.

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Clara ska till bvc idag för koll på det vanliga.
Roligt att få se hur de växer =)