lördag 21 mars 2009

Vilken dag!!

Lätt jobbig från morgon till kväll.

Började morgonen tidigt, fikade å packade in hela familjen i bilen för avfärd till Älvsbyn.
Vi hade hittat 2 sängar till pojkarnas rum.
Tur det går fort att åka dit ändå.
Vi var iväg 08,40 å vi var hemma igen 13,50. Så det gick rätt smidigt ändå.

Väl hemma igen så skulle vi skruva ihop sängarna å få till i rummet.
Jodå, efter ett par timmar å en himla massa blod, svett å tårar så var det klart.

Jag å Maria har hunnit med en promenad i kväll oxå, så jävulst skönt. Men just nu har jag träningsvärk å halsont.. :S

Ska bjussa på bilder på barnens nya rum sen, men nu i kväll orkar jag inte. Håller på att somna här där jag sitter.

Denna dag sammanfattad, jobbig, bläääää å jävligt skönt då allt var fixat å på plats.

Nu stupar jag isäng. Hoppas att halsontet inte blir värre.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ja promenaden var inte helt fel...riktigt skönt!

Halsont för dig också... Vi måste sluta hångla då :P ;) haha

Ses då det är dax för prommis i morrn!

KRAM!