lördag 21 mars 2009

Fredagen...

var en mycket trevlig dag.
Efter barnen lämnats av på dagis så bar det av till Arbetsförmedlingen som hade Jobbchansen där. Så jag sökte 2 av jobben dom hade ute.

Efter det körde jag rakavägen till Sofie, lååångt där ute i skogen säger visst många. Men det är ju en kul väg att köra å inte alls så långt borta.
Men i allafall, kommer dit å blir bjuden på god lunch, lax, bulgur å sås. Mycket gott!!
Sen hade ju Sofie stått å bakat för min skull, hur underbart go är inte du då..hehe
Hann tyvärr inte vara där så länge, var tvungen hem så jag skulle hinna hämta barnen på dagis.
Men jag hann allt hålla i lilla Tyko.

Efter middagen så hastade jag å Tindra upp till stan för att köpa färg till pojkarnas rum.
Stod å målade från 21,00 till 00,30, gissa om ögonen stod i kors av trötthet. Men lika bra att göra det klart på engång.
Det var fredagen i korta drag det.

*kram*

Kopierat ur sofies blogg. Klart man blir lite mallig ;) :P
"I förmiddags sladdade Evelina hit. Bjurrade henne på lax och bulgur följt av mmmMAZARINKAKA. Evelina är en rolig prick, det går inte att komma ifrån. Tjoho tjoho liksom. Det är nåt särskilt med henne. Bli inte för mallig nu, Evelina. Men jag gillar dig som fan. Synd det är så fett långt mellan oss. "

Inga kommentarer: