fredag 27 mars 2009

Helt slutkörd..

jag orkar snart inte mer.
Dagen startade inte så bra, får hoppas på en gladare å ljusare eftermiddag.
Undra om detta är ett förstadie till att gå in i väggen känslomässigt.
Just nu skulle jag mest av allt vilja ha ett jobb, DET jobbet.
Men men, bara till å vänta å se hur det går med det.

Jag vill att det ska vara sommar NU!
Fast just nu lyser solen ute, men det är minus grader ute.

Idag ska vi grilla till middag, så jag ska gå ut i köket å fortsätta med matstöket, ut å tända grillen ska jag oxå göra. Så får Danne grilla då han kommer hem. Så på menyn står det Grillat kött, potatisklyftor, grillade majskolvar & sallad.
Ska bli mycket gott, hoppas jag.

Återkommer ikväll om jag orkar.
Ska få mig i säng i tid i kväll, i morgon blir det bussresa till IKEA!! =)
Så vi får se vad man hittar får något där.

Ska försöka lägga ut nå nya kort sedan, så får du Catrin se lite bilder.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Hoppas att dagen blev bättre än den började! Du vet att du alltid kan prata med mig...även om det bara är att du vill klaga av dig lite ;)
Mumsigt med grillat!

Ha en trevlig kväll och ha så kul i morrn!

Massor med kramar!!!

Anonym sa...

GOTT med grillat, mm längtar tills det bjuds på det! :)