torsdag 5 mars 2009

Skön torsdag..

idag gjorde Jack å jag stan en stund efter vi lämnat småsyskonen på dagis.
Måste ju passa på att hitta på något med Jack dessa dagar han varit ledig.
Efter våran lilla stadsrunda så åkte vi på konditori Kringlan å tog en fika.
Det tyckte han var mysigt, sen åkte vi å köpte ett gäng nya sockar till honom å Casper.
Efter det for vi hem å tog det lugnt en stund innan dom mindre skulle hämtas hem från dagis.

Efter middagen å gick vi ut en sväng. Vi träffade Clara med föräldrar för tredje dagen i rad. Väldigt trevligt. Tindra tycker det är roligt att vara med flickan som hon säger, å Casper fick ett gott öga till Clara. Han vill leka med henne fler gånger. Å hur söt är inte lilla Bilbo då... *smälter*

Nu sitter jag i soffan å slötittar på det nya programet på 3:an, Stockholm Arlanda.
Sen blir det nog sängen för mig.
Jag å Jack ska iväg till stan med Ingemar i morgon, vi ska äta lunch tillsammans i stan, det ser Jack framemot.
Själv hoppas jag på att hitta mig nå schysta täckbyxor nu när man börjat kräla runt ute i snön. Å vinterskor oxå, jag går ju runt i mina promenadskor fortfarande. Å på dom har sulan spruckit..
:( dyr skorna, jaja bara till att köpa nya.

Jag hoppas på bra väder i helgen, så man kan vara ute å busa på. Tänk att få grilla ute :P

Nä, trevlig kväll på er.

*kram*

Inga kommentarer: