söndag 15 mars 2009

Söndag igen...

Ojojoj vad veckorna går fort fram nu. En ny vecka hinner bara börja så är den slut. Så snart är även Mars månad över.

Dagen började redan vid 07 idag, så man har ju varit uppe ett par timmar nu.

Danne å pojkarna gick bort till vattentornet å skulle åka lite bob ute i det fina vädret, 5+ grader å sol ute. Svärmor ringde då å skulle ta med pojkarna på bio, så jag å tindra åkte upp till vattentornet å plockade hem killarna.
Hem å åt lunch, sen raka vägen upp till stan för att hinna i tid.
Pojkarna gick på bio, å jag, danne å tindra gick runt på stan.

Vi gick å tog en fika på wayne´s, å där är tamef*n sista gången jag fikade.
Oj så irriterad jag blev, så den fikastunden vart liiite förstörd av mitt humör.
Jag menar, om man fikar för dyra pengar. Visst f*n ska det INGÅ grädde till kladdkakan?! Nä, den skulle jag allt vackert få betala 5:- extra per kladdkaka
Nä, då kan dom behålla den j*vla grädden!!!!
Det var ju grädde jag ville ha. Kan tänka mig att det är som en rökare som vill ha en cigg efter maten som inte får det, hur glada skulle dom bli??
Så på det stället sätter jag inte min fot igen.

Sen gick vi bara runt lite till tills bion var klar. Sen åkte vi ut till söder, så det fick bli middag där på Bilmäklar´n, dom sålde hamburgare+dricka för 10:-. så där vart middagen..hihi

Sen hem å tjoade på lite ute bara.

Jag har varit ner på graven å tänt ljus, å det var jobbigt, mycket jobbigt. Men något jag måste (läs VILL) göra, det minsta jag kan göra är att gå ner dit å tända ett ljus.

Nu sitter vi i soffan å ser på wipeout, det är roligt å man får sig några skratt.

Jag har nån bröstkota som inte är som den borde vara, det gör ont att bara röra på sig å att andas...inte bra.

Trevlig kväll.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Det var då fan det snålaste jag hört, 5 spänn för en klick grädde!!! Nej, tacka vet jag Stigs ;)
På tal om det så måste vi snart ta en lunch eller nått!

Ha det bra!!!

KRAM!