måndag 23 mars 2009

Niiiice..

det där blir bra det. Inte alls dumt.

Detta är mitt 100:de inlägg detta året.

Jag har tvättat, vikt å dolat på även idag. Hon ringde om det ena jobbet jag hade sökt, men inte det. Han vågade inte anställa ytterligare 1 till ung mamma med småbarn, men ser jag ledsen ut?!?!?! NÄÄÄE, inte det minsta.
Bara till att söka vidare.

Till helgen drar jag iväg till IKEA, det är lite småplock jag ska handla. Hittar säkert nått bra till pojkarnas rum så det blir klart.
Jag har ont i både nacken å huvudet.
Blä vad alvedon är äckligt :S *håller för näsan å dricker*

Det snöar ute, å vart kommer den snön ifrån...

En annan sak jag tänkte på lite tidigare idag, på sommaren då jagar dom flesta barnen för att dom inte ska cykla på gatan, utan att man ska cykla på trottoaren. Men varför i hela friden plockar man då fram cyklarna nu, då barnen absolut måste cykla MITT i gatan?!?!?!
Behöver jag säga att våra barn inte kommer att få ut cyklarna på ett bra tag.

Jag längtar till i sommar, men det är tur tiden går fort.

Fick brev från Grekland idag, å nog vart jag i gråten även denna gången.
Tack Catrin. Du skriver mycket fint!

, ska ta sista tvättmaskinen nu å vika, så är det gjort sen. Då kan jag bara slappa...hehe

Ha en fortsatt trevlig dag.

*kram*

Inga kommentarer: