söndag 1 mars 2009

Ny månad..

Ja igår var det sista dagen för Februari månad. Men det var även slutet på nått annat.

Jag hade en väldigt trevlig kväll. Länge sedan jag hade så kul, drag var det..hihi
Jag som ALLTID sagt att singstar inte var min grej, men oj så fel jag hade. Det var grymt kul. Vi stod där å skrålade, ni vet. Man sjunger hellre än bra...haha
Men jag å Maria hade väldigt trevligt. Fast jag vet att inte alla gillar det, men så är det. Gillar du det inte så sluta läsa NUUU!
Kan låta hårt, men det är ditt val, å för mig att bara gilla läget.

Så nu är det ny månad å nya tag som gäller.


Å du Åsa, jag mår som en prinsessa idag jag..hehe
Ja det var väldigt trevligt att prata igår.
Man kanske rent utav kan gå förbi någon eftermiddag å hälsa på en stund???

Just nu är det repris på melodifestivalen i bakgrunden,får se vad man tycker om låtarna denna omgången då.

Ha en fortsatt trevlig kväll där ute.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Haha...hellre än bra ja ;) Men shit så skoj det va... :p Det trodde jag inte.

Håller med, nu månad och nya tag!

Föresten...än en gång ett stort tack för i går. Det var super skoj!!!

KRAM