tisdag 31 mars 2009

Kväll..

då var det kväll då.
Eftermiddagen har gått i rasande fart. Efter maten åkte vi upp till Greger, så barnen lekte med kusinerna Rio å Tess en stund. Dom hann ha roligt ett tag, sen var det hemfärd igen å börja natta barn.
Har gått promenaden, grymt skönt var det. Men konstigt att vi inte hinner surra klart på den sträckan, utan vi skulle behöva den längre svängen snart, eller vad tror du Maria?

Måste märka upp sakerna till klädbytardagen, men jag är ju tusan för trött för det.
Men det ska nog fixa sig.

Vi åt bacon till middag, så jag har snart druckit vatten som en kamel, finns risk att jag drunknar inombords, haha.

Nä, ska sätta mig i soffan å börja märka lite smått, sen får jag fortsätta i morgon.
Ska baka lite i morgon oxå, på Torsdag fyller Jack 6år! Stora killen ;)

Ha det så bra alla där ute.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Haha!!! Skrev just i min blogg om att vi inte hinner surra klart på vår promenad runda ;)
Tankeöverföring nu igen eller?

KRAM