fredag 13 mars 2009

Vovvar x 2...

Ja idag har vi 2 skällande hudar i hushållet. Jack kom upp i morse å skällde som en schäfer. Jippie!!! Vilken underbar dag det komemr att bli, en skön peppning inför helgen. (ja, jag är ironisk)

Jag hade mitt bullbakarryck kvar igår efter jag hämtat pojkarna från dagis, så jag slängde ihop bullar av 1 liter mjölk. Tur jag gjorde det igår, för idag har jag INGEN lust alls.
Men nu finns det bullar i frysen i allafall.
Känns som om jag har skrivit ett sådant här inlägg tidigare (funderar).

Solen tittar då fram ute, så man kanske kan känna sig lite pigg ändå.

Nä, ska vila på soffan lite tills Tindra oxå vaknar, hon är förståndig å sover just nu..hihi

Ha en bra dag.

*kram*

Nu kom just Tindra upp hon med, så jag går väll å byter gardiner i vårat sovrum då..

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Skickar en kram till dig! Vet hur det är att ha sjuka barn :s Denna veckan har varit en helvetesvecka...men nu är den snart slut.
Har bestämt att nu får det vara slut på sjukdomarna i detta hus!

Ha en bra dag! (så gott du kan i allafall)

KRAM!