tisdag 10 mars 2009

trött trött trött..

tröttast. Det är jag det. Ska bara snabbkluddra ner några rader, å sen ska jag hoppa tillbaka till soffan å se på Rallybrudar. Vi har sett den på bio förr, men vi ska se den ikväll igen.
Jag sitter å gäspar å fryser, lite förkyld fortfarande.
Skulle försöka mig på en promenad igår, men kom mig bara upp till korsningen så var jag helt anfådd å slut. Det är alltså ingen höjdare att gå då man är förkyld å det är tätt bakom näsan.
Så jag hoppas på att det ska vara bra till veckan, så vi får ta upp våra dagliga promenader igen, dom börjar behövas.

Ska vi gissa på att jag kommer att somna på soffan?! :P

Vi har varit ute idag å åkt bob å pulka borta vid vattentornet i eftermiddag, å hej bara vad roligt det var. Jag gjorde ett par luftfärder i Tindras pulka.. ja ni läste rätt. Jag klämde ner mig i pulkan å träffade av det stora hoppet så jag flög en bit..haha

Inte länge kvar nu till April månad, det är den månad då typ alla fyller år, först har vi Jack, å så har vi Ingemar å River på samma dag, å så är det Chrille å dagen efter så har vi Tindra. Ett himla kalasande med andra ord =)
Har säkert glömt någon, ja just det ja, Maja (brorsans sambo) fyller ju oxå år där emellan alla namnen.

Nä, nu blir det soffan å film. Man kanske skulle ha blivit en Rallybrud, gillar ju fart å fläkt..hihi

*kram*

Inga kommentarer: