fredag 6 mars 2009

Det lönar sig..

att klaga ibland. Igår fick jag mail från Iform, å då kom jag på att jag inte hade fått premien ännu som skulle ha kommit v5, så jag tog ett samtal dit. Dom hade blivit försenade å skulle nu komma v12. Men som plåster på såren kunde jag få 3 nummer av tidningen gratis, ja men visst. Tackar å tar emot. Så då får vi se om det kommer nån premie i slutet av Mars då.

Idag har jag köpt mig nya utekläder å skor, tackar grannarna för det bra:iga tipset om rean :P
Å jag har inte köpt ett damset, utan det vart ett från herr ställen, dom var snyggare tyckte jag. Så nu kan vi vara ute å leka i snön...
Hoppas på bra väder i helgen... å i morgon blir det grillat till middag... MUUUMS!!! ;)
Så köttet ska läggas i marinad nu i kväll...

Nä, i kväll blir det att slötitta på tv, lösa nå korsord.. ja å så surra med nån på msn... alltid lika trevligt.

Ha en trevlig helg.

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att du fann något på rean...håller med Herrarna hade finare kläder kvar...
Hare gott!