måndag 2 mars 2009

Den andra stulna listan..

Nu har jag varit inne å snott o Sofies blogg...

Regler:
Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar på frågorna (förutom fråga 1 förstås). Lycka till!

1. Ditt namn: Evelina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Emma
4. Pojknamn: Erling
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: Eldröd
7. Klädesplagg: Googlat som en tok, å det finns INGET!!!
8. Mat: Efterrätt, vem behöver mat.. :p haha
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Stad: Eslöv
11. En orsak att vara sen: Elfel på bilen.
12. Något man skriker: Ett evigt bråkande på er!!!!
13. Film: En officer och gentleman
14. Något man dricker: Ekoöl... bläää
15. Band: Eldkvarn
16. Djur: Elefant
17. Snygging: E-type
18. Bil: Elantra
19. Sång: En sång för våra vänner
20. Ordspråk: En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli- ;)

Jag får nog säga att jag inte klarade denna lista till fullo, inte mitt fel att det inte finns nått klädesplagg som börjar på E!!!
Men jag gjorde mitt bästa å tackar google för hjälpen.. hihi

*kram*

Inga kommentarer: