tisdag 3 mars 2009

För mycket friskluft??

Jag är grymt trött, å det måste ju bero på att jag har varit ute i friskluften idag..haha

Började dagen med det vanliga stöket som är innan barnen ska på dagis. Åkte å lämnade Casåer & Tindra, Jack är ledig i veckan. Han har sportlov.
Så vi åkte upp på Maxi å handlade å han visade vad han önskar sig i födelsedagspresent. Så nu har jag lite hum om vad han önskar.
Sen åkte vi hem å packade upp allt. Åt lunch, tog på oss ytterkläderna å gick ut en stund. Gick förbi både på Ingemars gård å förbi moffe och tiger.
Sen gick vi hem igen å slappade en stund innan vi skulle hämta småisarna på dagis.

Efter middagen drog vi på oss ytterkläderna igen å gick ut, Danne å pojkarna sköt boll med varandra här ute på gatan. Å jag å Tindra gick upp för backen å kikade om Clara å hennes föräldrar var ute. Å det var dom, så där vart vi fast en stund. Tycker tjejerna tinade upp efter en stund å började snacka lite med varandra på sitt lilla språk... Clara hade ju ett fint hus att visa för Tindra, hihi.
Så det var trevligt att tjejerna fick träffas. Vi bor ju en sisådär 50-100 meter ifrån varandra.
Tindra gör nog gärna om det igen, å snart är det sommar. Då röjjer dom säkert runt lite mera..

Nu ligger alla barnen i sina sängar, jag sitter här vid köksbordet å ögonen börjar att gå i kors på mig. Ska nog strax förflytta mig in till soffan en stund.

I morgon är barne lediga, så jag hoppas det är bra väder så det kan bli lite utelek på gården..

Ha en trevlig kväll.
*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var trevligt att ni kom förbi ikväll. Vi hade nog aldrig fått ändan ur för att gå neråt mot er...

Clara tyckte då att Tindra var rolig att vara med =)
Får ta och göra om det på dagtid...och kanske när solen skiner och det är härligt ute...

Trollmamma sa...

JA friskluft kan vara farligt :p eller hur det nu var? ;)

Ha det så bra!

KRAM