onsdag 18 mars 2009

långeman..

ja det är Jack det, han växer snart om mig som jag sa. Han är bara 30 cm kortare än mig, så hur många år ska vi tro att det tar för han att växa om mig?? han var 127,5 cm. Eller om vi ska vara riktigt noga så är han 32,5cm kortare.
Det blev ingen spruta, men vi gör ett nytt försök till veckan. Då får vi hoppas att det går bättre.

Jag ska alldelens strax gå mot sängen, alla barnen sover, å med tanke på att Tindra somnade i bilen då vi å Ingemar hade varit å tvättat bilarna. Så lär hon vakna väldigt tidigt i morgon. *gäspar redan nu*
Hon har sovit sen strax efter 17 med andra ord.
Så det gäller att vara utvilad i morgon då det blir morgon i detta huset.

Ska söka till ett jobb till oxå i morgon.
Ska på intervju i morgon eftermiddag, så får vi se hur det går.Vill ha ett jobb att gå till å få LÖN på kontot, fatta så skönt det skulle vara.

Nä, natti på er alla läsare.

*kram*

Inga kommentarer: