söndag 29 mars 2009

Dagen efter..

Ikea färden, inget annat..haha
Som vanligt med min tur då jag ska göra nått så fick jag ju givetvis migrän, kunde jag ha förväntat mig nått annat.
Men jag handla lite saker, var inte alls mycket. Jessica däremot tömde Ikea ;) hihi.
Nädå, men vi fick packa in det väl i Ingemars bil för att få med oss sakerna hem.
Väl hemma så stupade jag nästan i säng. Helt slutkörd å mör i kroppen.

Idag har vi bara tagit det lugnt, plockat undan lite å Danne har stökat på å fixat upp hyllan i hallen som jag inhandlade igår, det vart riktigt bra.
Jag har målat ramarna till barnens rum, så det kommer in lite mys saker där inne.
Å det finns så mycket jag skulle vilja göra här hemma. Tapetsera om i hallen, fixa i köket. Byta bänkskivor å diskhoar. Det skulle bli ett helt annat kök då.

Sitter å halvsover i soffan, med huvudvärk idag med, men det kan komma från nån bröstkota, har så fruktansvärt ont där.
Får nog gå å fixa till det hos någon duktig.

På Torsdag fyller Jack år, så då blir det kalas för han.
Jag ska fixa tårta å nå annat gott fika.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Kan säga att jag har fått veckans, kanske månadens skratt då jag läste Sofies blogg. Så det tackar jag för.
, kram på er å God natt!

*kram*

Inga kommentarer: