torsdag 19 mars 2009

Boliden...

Efter jag lämnat barnen i morse så åkte jag till Boliden å hälsade på Anneli, mycket trevligt. Å surr för fulla muggar.
Trevlig lunch på Cafe 33, tusen tack för lunchen Anneli!!
Sen blev det efterrätt hemma hos Anneli, kladdkaka MED grädde, det ni det var grejer det..haha
Å till det serverades det ännu mera surr ;)

Sen raka vägen till dagis å plocka upp barnen, hem å börja fixa för maten.
Mötte nämligen bara Danne i dörren, så åkte jag å Tindra iväg. Jag skulle på jobbintervju, å mamma å Tindra väntade i bilen, eller rättare sagt så var dom inne på kupan å kollade runt.
Sen åkte vi så Tindra fick träffa Ella, å dom kom igång ganska ordentligt när vi skulle åka hem.
Tindra slocknade i bilen innan vi ens var ute på snabbleden, lilla hjärtat då.

Danne slöar i soffan å jag sitter här å är lite trött. Ska ta å hoppa isäng snart, så jag är pigg i morgon då jag ska in på Arbetsförmedlingen. Å sen ska jag till Sofie, hon bakar för min skull i kväll, hihi ;)

Ha en trevlig kväll.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Åh...kladdkaka med grädde *drömmer mig bort*
Vad sägs om en fika på Stigs nästa vecka? :p Börjar vara bra sugen en bit kladdkaka nu ;)

Hoppas att jobb intervjun gick bra!

KRAM!!!