måndag 16 mars 2009

Orkar knappt...

skriva nått här, men det får bli några snabba rader.

Jag ahr som vanligt ont i huvudet, vad hade jag att förvänta mig annars. Inte mycket annat än huvudvärk, eller ja det är ju 50% chans på att klara sig utan huvudvärken, det skulle vara något det. Men jag tror den kommer från att jag skulle behöva varva ner lite, å få SOOOOOVA!!

I dag har jag sökt jobb, hela 2 st. Senast onsdag måste jag medela ams vilka jobb jag har sökt.
Tänk om det bara kunde ramla ner ett jobb inom handeln rakt framför mina fötter, det skulle ju ha varit något det.

Får passa på att säga grattis här till Clara som blir hela 2 år idag.
Tänk om Tindra, Wilma å Clara börjar busa ihop i tonåren, då får vi jaga dom varannan kväll ;) haha.

nu blir det soffan för mig, å sen sängen medans man orkar ta sig dit.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

HAHA...Skelleftehamns framtida gangsters :p

Jobb ja...det är inte lätt att hitta nått. Själv är jag glad om jag får ett sketet litet sommarjobb i sommar.

KRAM

Anonym sa...

Clara tackar så mkt för gratulationen.
Hon vill att man ska sjunga Ja må du leva hela tiden...=)

Det blir roliga tider i tonåren...Oj oj oj ;)