onsdag 11 mars 2009

Kringlan..

ja där har vi gjort ett besök idag.. hallonsemla, mycket gott ;)
Barnen tycket det var mysigt att få gå på konditori å fika =)

Jag har gjort en storstädning i skafferiet i eftermiddag, å oj vad det vart smulfritt å nu står sakerna i ordning där inne. Det blir ju ett par kompostpåsar att kasta då man kör en stor rensning, vad löns det att spara ett paket med gamla makaroner som innehåller ½ dl makaroner...det tar ju bara plats oxå.

Efter det har jag slappat i soffan, rivit ut recept å löst lite korsord. Nu ser jag å Danne på tv. Eller ja, han har just somnat på soffan. Men annars så blir det lite mera tv tittande för mig. Å säkert liiiite korsordslösande oxå, måste ju hålla huvudet i trim.

Ska slutföra min handlingslista oxå, så jag får med mig allt vi behöver handlat i morgon.
God kväll på er alla.

*kram*

såg just på tv att dom åt kinamat.... nu vart jag ju sugen på det!!!!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Hallonsemla och kinamat...jo jag tackar jag :p Det där lät ju mumsigt vill jag lova ;)

Ha det bra!

KRAM