onsdag 18 mars 2009

typiskt eller vad?...

då det ringer "viktiga" samtal eller man måste sätta sig å ringa dom. Tror ni då att barnen kan vara tysta å lugna just då?!! NÄÄÄÄÄÄE då, det är då dom lever om som om det vore daghem här.
Så just nu får jag vänta till danne är hemma i eftermiddag innan jag kan ringa till ams å säga vilka jobb jag har sökt. Å ett av jobben sökte jag i morse, å efter ca 1 timme så ringde telefonen å hon vill att jag ska komma på intervju. Så i morgon eftermiddag ska jag dit. Så får vi se vad det leder till.

Jack går å är övervänt på att få fara till vc, just nu är han helt inne på att ta sprutan, om han får ta den direkt vi kommer dit å inte i slutet. Så vi får hoppas att det håller i sig å att han fortfarande vill om 4 timmar.

Solen skiner ute å det ser mycket härligt ut ute... =)

*kram*

Inga kommentarer: