torsdag 12 mars 2009

Voff voff..

så lät det här hemma i morse kl 05,26. Jag bokstavligen hoppade upp ur sängen å undrade vart det fanns en hund här hemma. Voff voff lät det igen, å jag ser då att det är Tindra som kommit till våran säng å har krupphosta..
Inte kunde jag somna om just då inte...låg väll vaken ca 1 timme innan jag lyckades somna om en stund.
Så idag är det bara jag å Tindra hemma, pojkarna är på dagis. Men hon är ju hur lugn som helst.
Jag har suttit å skrivit ut lite Bolt teckningar från nätet, så pojkarna ska ha något att göra då dom kommer hem.
Själv funderar jag på om jag ska ta ett ryck å baka den där satsen med bullar som skulle ha varit gjord.

Hoppas att lusten finns kvar om sa 2 timmar, då har jag hämtat hem pojkarna.

Skulle behöva åka å handla ny bläckpatron till skrivaren, å så färgpennor så dom kan färglägga lite.
Då kan lillgumman passa på att sova i bilen samtidigt oxå, 2 flugor i samma smäll.. :P

Jag återkommer senare i kväll.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Stackars Tindra...

Du, ska du ha bläckpatron kanske vi kan beställa tillsammans. Skulle själv ha haft en ny upptäckte jag... :p

Ha en bra dag!

KRAM