onsdag 24 juni 2009

Ovanligt då..

inte mycket, men jag är galet trött. Det svider rent i ögonen.
Så jag lämnar bara ett livstecken till mina trogna läsare ;)
Har haft fullt upp hela dagen idag med en massa olika saker, så jag slog inte igång datorn föränn 19,45 i kväll. Å strax efter det så gick jag å Maria på promenaden, det var ruggigt skönt det.
Ingemar å Gunnel har varit här på middag idag, super trevligt å maten fick MVG i betyg, så det var ju bra det.
Jag har inte ens slagit igång tv:n nått i eftermiddag/kväll.
Å nu ska jag natta datorn oxå så blir det sängen för mig.
I morgon ska jag å mamma iväg å klippa oss.
Så jag hoppas på att få bli nöjd även denna gången.
Sen på kvällen ska jag å Maria iväg, lovar att vi kommer hinna surra i ca 6 timmar. Men vad gör det ;) Hihi.

Kanske kommer in å kastar in en bild på resultatet efter klippningen.
Sov så gott på er.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Då är det bäst att jag sparar på rösten i dag och är tyst fram tills vi ska i väg ;) haha