söndag 21 juni 2009

Lätt bränd..

Jag är lätt stekt på armar, axlar å bröstkorgen. Solen har skinit å det har svalkat lagomt skönt idag, så där så man inte tänker på att man bränner sig av att sitta i solen.
Vi har varit borta sen strax före 10 i morse. Så alltså 11 timmar hemifrån idag.
Vi mötte upp Anneli å Lelle med barn ute på Klutmark, David å pojkarna kom oxå dit.
Min bror Greger å Rio var där, så pojkarna har lekt å haft fullt upp med att titta på biltävlingen idag.
Då dagen började närma sig sitt slut (trodde jag i allafall) så fick vi en trevlig invit att komma hem till Anneli å Lelle, å inte tackar man nej till att bli bortbjuden, å det sällskapet är ju stört skönt. Oj vad vi kan skratta å tokas med varandra.
Vi får göra det till rutin att umgås så där ;)
Nä, men lite fler biltävlingar å tokigheter ska vi allt hinna med i sommar.
Super tack gott folk för den trevliga dagen/eftermiddagen.

Nu ska kräftan Evelina, eller var det Panda jag har blivit efter att ha suttit ute i solen i 5 timmar med solglasögon, så ni kan ju tänka er hur det ser ut. Men det kunde ha varit värre.

Nä gott folk.
Nu ska vi slappa i soffan å jag ska få mina brännande axlar smorda.
Sov gott på er.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Tusen tack själva = ) Å givet att v i ska göra om detta!!! Roligt att man inte e ensam som gillar bilsporter hihi! Å barnen är ju så snälla ihop! Kan inte bli bättre juh!! = )
Ha d bra å sköt om dina brända axlar, jag hoppas min röda kropp snart blir bättre åxå =)

KRAM KRAM