lördag 13 juni 2009

Lördagen..

började tidigt här hemma idag. Tindra vaknade kl7,35. Så 7,50 satt lillgumman i vagnen å vi gick promenaden medans dom andra låg kvar hemma i sina sängar å sov.
Sen plocka fram frukosten å väcka dom andra.
Sen åkte jag å Ingemar till Maxi å köpte en cykel till Tindra. Så hon har prov cyklat här hemma i vardagsrummet idag. Jag kan säga att hon är en höjdare på att bromsa i allafall, hihi.

Danne har fortsatt att vara duktig med huset, så nu är nästan allt grundat.
Vi har varit å handlat Lördagsgodis å då passade vi på att åka runt lite, vi åkte genom Gamla Falmark å Danne tvärstannade till å kikade på sin jobbarkompis husbygge.


Jag har jagat på här ute med gräsklipparen i kväll oxå, så nu är det klippt å fint ute på gården. Så nu kan det regna bäst det vill.

Idag har varit en jobbig dag, jag har haft ont ÖVERALLT å HELA tiden. Jobbigt jobbigt.
Så på måndag måste jag ringa å boka tid på Vårdcentralen, så enkelt är det.

ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i denna tråkiga blogg :P

just nu sitter jag å kikar på kanal8 på datorn, avsnittet från Skellefteå i Ystad-Haparanda. Å gud vilket stolpskott!!!!
Finns inget ord som passar sig att skriva här i bloggen, men helt otroligt DUM!!!!!!!

, nu blir det tillbaka till soffan, det värker i armarna.
ha det.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Först så vill jag bara skicka en kram!

Att ringa vc gör du klokt i, för att gå omkring så där går inte. JAG VET!!!

Sen så vill jag bara att du ska veta att din blogg är INTE tråkig!!! JAG gillar att läsa den, även om det bara är vad du gjort under dagen ;)

KRAM vännen!

Anneli sa...

Jag gillar åxå din blogg = ) Läser varje dag, trogen anhängare ;-)
Hoppas du får en tid snart till VC!!
Snart dags å ses!!

KRAM